Podłączam VAG Szczecin

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bodek21
    Classic
    • 2009
    • 12

    Podłączam VAG Szczecin

    Zamieszczone przez Emil
    UKŁAD NAPĘDOWY : seryjny RWD 8)
    To jest To :twisted:

    Zamieszczone przez Emil
    Poza tym nic się nie dzieje, autko daje naprawdę dużo frajdy z jazdy
    Bo BMW Serii 3 to radość z Jazdy :szeroki_usmiech
    Zamieszczone przez Emil
    Karol ma srebrne listwy dookoła szyb 8)
    Wychodzi na to, że twoja SUCZ to Shadow Line 8)

    Emil, Szacun
    Jest ZAJEBISTA :!: :!:
    bodek
  • wasyl900
    Drive
    • 2007
    • 50

    #2
    Podłączam VAG Szczecin

    Witam wszystkich klubowiczów.
    Jestem nowym posiadaczem skoda octavia I 2.0 SLX kombi 110000 2000r
    Ostatnio zamontowałem LPG BRC sequtin 24.
    Zaopatrzyłem się w kabelek i vaga oraz vwtool i wszystko juz skonfigurowałem.
    Jestem na etapie edukacji parametrów i testowania mojej skodzinki oraz A4 ojca.
    Zainteresowanych podłączeniem zapraszam.Szczecin prawobrzeże
    A przy okazji po jezdzie na gazie wyskakują takie błędy:




    Sunday, 21 October 2007, 10:59:46

    VAG-COM Version: Release 409.1-S



    Control Module Part Number: 06A 906 018 FJ

    Component and/or Version: 2.0l R4/2V MOTR AT V03

    Software Coding: 00013

    Work Shop Code: WSC 31480

    4 Faults Found:

    17990 - Idle Adaptation Limit Reached

    P1582 - 35-10 - - - Intermittent

    17536 - Shareware Version. To Decode all DTCs

    P1128 - 35-00 - Please Register/Activate

    16555 - Shareware Version. To Decode all DTCs

    P0171 - 35-00 - Please Register/Activate

    16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

    P0134 - 35-00 - -

    Prosze o wskazówki co do przyczyn tych błędów.
    Oczywiscie będę na bieżąco zdawał relację z obserwacji i testów.

    Komentarz

    • hubert78
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 1576

      #3
      wasyl900,
      huraaaaaa w końcu ktoś z VAGiem po tej stronie odry

      Komentarz

      • shado
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 5315
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Tylko soft niezarejestrowany.
        BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

        SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

        Komentarz

        • wasyl900
          Drive
          • 2007
          • 50

          #5
          juz zarejestrowany.

          Soft juz zarejestrowany a te błędy były przed rejestracją.

          Komentarz

          • shado
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 5315
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            To zapodaj logi jeszcze raz z zarejestrowanego softu. Będzie prościej niż szukać jaki opis ma każdy z kodów.
            BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

            SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

            Komentarz

            • wasyl900
              Drive
              • 2007
              • 50

              #7
              Logi podam jutro bo jeszcze raz podłączę autko na zarej. vagu.
              Do tej pory sprawdzałem opisy do błędów w AutoData.

              [ Dodano: Nie 21 Paź, 07 23:08 ]
              A i jesze jedno,co to jest 'seconday air injector' i 'catalist convector' bo vag informuje ze nie włączony albo uszkodzony

              Komentarz

              • ponadtuzin
                Classic
                • 2007
                • 20

                #8
                Wkleje swoje, bo mam podobne

                VAG-COM Version: Release 311.2-N

                Control Module Part Number: 06A 906 018 FH
                Component and/or Version: 2.0l R4/2V MOTR HS V03
                Software Coding: 00011
                Work Shop Code: WSC 00026
                3 Faults Found:
                16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
                P0134 - 35-10 - - - Intermittent
                17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
                P1128 - 35-10 - - - Intermittent
                16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1
                P0171 - 35-00 - -

                Komentarz

                • Krzych
                  Rider
                  • 2005
                  • 671

                  #9
                  Błędy są następstwem złej pracy instalacji LPG. Sprawdzić działanie sondy na benzynie i
                  instalacja gazowa do wyregulowania.
                  DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                  www.chiptuning.katowice.pl
                  DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                  Komentarz

                  • eX
                    Elegance
                    • 2006
                    • 980

                    #10
                    a mnie takie "cuś" wyplulo:

                    VAG-COM Version: Release 303.1

                    Control Module Part Number: 06A 906 032 FC
                    Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002
                    Software Coding: 10700
                    Work Shop Code: WSC 00033

                    6 Faults Found:
                    17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
                    P1297 - 35-10 - - - Intermittent
                    16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
                    P0420 - 35-10 - - - Intermittent
                    17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
                    P1137 - 35-00 - -
                    18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
                    P1602 - 35-10 - - - Intermittent
                    18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
                    P1649 - 35-10 - - - Intermittent
                    16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
                    P0102 - 35-10 - - - Intermittent

                    z absem wiem, i z dv tez, ale reszta :x auto bez gazu (dodatkowo czasami faluja obroty)

                    Komentarz

                    • pablo_doctor
                      Elegance
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 791

                      #11
                      Jestem dumnym posiadaczem krecika z AQY z instalacja SEQENT 24 i slyszalem opinie ze "te silniki sa bardzo czule" poniewaz byly troche na sile przystosowywane do wyzszej normy euro.
                      Minimalna zmiala skladu miesani i odrazu wywala blad. Choc jak przygladam sie waszym wykrytym bledom to troche duzo ich macie. u mnie njaczesciej sa dwa
                      jeden tyczy sie sondy II /za katalizatorem/ oraz mieszanka zbyt bogatta
                      pablo_doctor

                      Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

                      CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

                      http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

                      Komentarz

                      • huwe
                        Elegance
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 976

                        #12
                        po mojemuu sprawdzać czasy adaptacji sondy lambda na benzynie i na gazie. później doprowadzić czas adaptacji na gazie do takich parametrów jak na benzynie - poprzez skracanie wydłużanie czasu wtrysków gazowych.
                        Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                        Komentarz

                        • Geralt
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 589

                          #13
                          eX, daj znac jak sie uporasz z:

                          17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
                          P1297 - 35-10 - - - Intermittent

                          u mnie wytwala:
                          17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
                          P1297 - 35-00 - -


                          czy masz tez taki objaw ze po przejechaniu danego dystansu (czasem 100km a czasem 5km) tak jakby ktos z 30KM ci zabral? (turbine slychac ale slabo)
                          po wylaczeniu silnika i odczekaniu z 3s wszystko wraca do normy i auto smiga az milo :? - doadam ze VAG czasami wywali mi tylko ten blad powyzej i ogrzewania lusterka - zadnych innych bledow...

                          PS:
                          pomimo spadku mocy spokojnie 150~170 mozna jechac - wiecej tez by poszedl bo gazu sporo pod butem zostalo ale nie probowalem - po "restarcie" osiagniecie tych predkosci trwa znacznie szybciej.

                          PS2:
                          sorki za OT
                          pozdrawiam
                          Adam W.

                          Komentarz

                          • eX
                            Elegance
                            • 2006
                            • 980

                            #14
                            wiem ze winien jest zawor. u mnie jest tak, raz idzie jak powinna, a raz jest jedynke krece do 6tys wrzucam dwojke a turbo zalacza dopiero 4500-5000, na 3 nie ma, 4 jest ladnie, 5 tez idzie. ja swoja ciagnalem do 190 dalej nie bylo sensu. bede wrzucal albo nowy ori zawor albo cos mocniejszego. myslalem ze reszta bledow bedzie wynikala wlasnie z rozwalonego zaworu dv ale jak mowisz ze tobie tylko ten blad wypada to hm, zaczynam watpic :/

                            Komentarz

                            • Geralt
                              Rider
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 589

                              #15
                              eX, u mnie sa tylko te 2 bledy o ktorych wspomnialem z tego co wstepnie widze u ciebie masz jescze jakies problemy z elektryka i chyba z przeplywka, zastanawia mnie u ciebie "Power Supply Terminal 30: Voltage too Low" - co oni rozumieja porzez terminal żródła prądu... alternator? sprawdzales napiecie ladowania, jelsi nie sprawdz jakie masz na biegu jalowym bez obciazenia i jakie z wlaczonymi swiatlami i powiedzmy dmuchawa na maxa.

                              [ Dodano: Wto 01 Sty, 08 13:46 ]
                              ps: wiesz moze jaki jest part number tego zaworu i jaka cena za nowy :?:
                              pozdrawiam
                              Adam W.

                              Komentarz

                              • eX
                                Elegance
                                • 2006
                                • 980

                                #16
                                bede wiedzial jutro jaka cena i nr. wczesniej napiecia nie podawalo, teraz czasami mocniej podbija obroty. to i napiecie spada po swiatla przygasaja. przeplywka wymieniana w zeszlym roku u grobla, podobno wymieniana. coraz mniej podnieca mnie wjezdzanie do ASO, ostatnio sie klucilem o podlaczania do kompa (cena 150zl - pomylka) powiedzialem ze moge ze wszystkimi wydrukami przyjechac, albo przy nich podlaczyc to sie zjezyli :lol: :lol:
                                ogolnie bede probowal walczyc z silnikiem w styczniu.

                                wczesniej wywalalo mi tylko
                                17545 Nie znany kod błędu
                                brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
                                16825 Nie znany kod błędu
                                brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
                                17705 Nie znany kod błędu
                                brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
                                16804 Nie znany kod błędu
                                brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

                                Komentarz

                                • Geralt
                                  Rider
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 589

                                  #17
                                  rozumiem i powiem szczerze ze serwis w ASO bardzo mnie do siebie zrazil gdy za wymiane cewki zazadali 70zł :shock: - wymienilem sam w mniej niz 10min (druga 2tyg pozniej w mniej niz 4min).
                                  Gdy bedziesz mial PN i cene podaj na priv lub w tym temacie - moze komus jeszcze sie przyda
                                  pozdrawiam
                                  Adam W.

                                  Komentarz

                                  • eX
                                    Elegance
                                    • 2006
                                    • 980

                                    #18
                                    z cena mam problem nale nr to 034 145 710N (z mocniejsza sprezyna- takie siedza w audi tt) 034 145 710A ze slabsza, pozniej moze uda mi sie jeszcze bosha.

                                    Komentarz

                                    • Zoltar
                                      Rider
                                      • 2005
                                      • 722

                                      #19
                                      06A 145 710 N To obecnie używany numer

                                      0280142106 - To numer Bosch'a dla TT


                                      Jutro szukamy sensownej ceny
                                      www.soft-car.pl
                                      www.chiptuning-gdansk.pl


                                      - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                                      - Wyłączanie DPF
                                      - Hamownia Obciążeniowa

                                      Komentarz

                                      • yoschua
                                        Rider
                                        • 2006
                                        • 339

                                        #20
                                        Dla silników AGU, AUM, AUQ, ARX poprawnym numerem zaworu jest 06A 145 710N tak jak podał Zoltar

                                        O ile ja dobrze rozumiem zasadę działania BOVa bo to ten zawór, to wstawienie takiego z mocniejszą (w rozumieniu twardszą) sprężyną spowoduje że zawór będzie się otwierał przy większym ciśnieniu - czy się mylę ??

                                        Ja u siebie też mam błędy:

                                        17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
                                        16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

                                        Zawór upustowy już raz wymieniałem - fakt że sprężyna w ogóle nie trzymała bo można było dmuchnąć ustami przez niego.
                                        Błędy zaczęły się znowu pojawiać, ale nie sprawdzałem czy to znowu zawór, czy może jednak coś innego.

                                        Ja zawór kupiłem w ASO i sam wymieniłem.
                                        Załączone pliki
                                        Octavia Combi 4x4 1,8T ARX 2001
                                        HPI Baja 5B SS - nowa zabawka

                                        Komentarz

                                        • Geralt
                                          Rider
                                          S_OCP Member
                                          • 2007
                                          • 589

                                          #21
                                          Dzieki za pomoc - wyslalem kilka zapytan, czekam na odpowiedzi

                                          [ Dodano: Czw 03 Sty, 08 14:42 ]
                                          skodaczesci.pl - cena 100zł
                                          ASO... wciaz milczy
                                          pozdrawiam
                                          Adam W.

                                          Komentarz

                                          • eX
                                            Elegance
                                            • 2006
                                            • 980

                                            #22
                                            Geralt, na aso nie licz, tez mi nie chcieli podac ceny, a jak juz beda chcieli podac to cena z wymiana :lol:

                                            Komentarz

                                            • Geralt
                                              Rider
                                              S_OCP Member
                                              • 2007
                                              • 589

                                              #23
                                              wiec trzeba zalozyc ze 100zł - teraz pytanie, czy zakladac ORI czy moze ten mocniejszy o ktorym pisales... a jesli mocniejszy to ile on kosztuje i z czym to sie wiaze? - tzn samochod bedzie reagowal po mocniejszym wcisnieciu gazu czy cos, a moze wystarczy sama sprezyne wymienic? (nie wiem czy to jest demontowalne)

                                              Zastanawia mnie jeszcze 1:
                                              skoro po 3 sekundowym wylaczneiu silnika wszystko wraca do normy (na 5min~1h)
                                              to czy ten zawor jest sterowany elektronicznie/elektrycznie czy mechanicznie, a rozwijajac temat jelsi elektrycznie to czy nie zalozyc "wylacznika zasilania" na wiasce i po prostu nie miec przyscisku "reset" w srodku... i czy wymiana zaworu podniesie moc auta czy nie? to takie moje luzne gdybania choc jescze dzis nic nie pielem :lol:

                                              [ Dodano: Pią 04 Sty, 08 12:09 ]
                                              o fuck... wbilem w google i:


                                              0280142106 ZASUWA POWIETRZA DODATKOWEG SZT 384.96 zł (netto) 469.65 zł (brutto)
                                              pozdrawiam
                                              Adam W.

                                              Komentarz

                                              • Arti23
                                                Elegance
                                                S_OCP Member
                                                • 2005
                                                • 892
                                                • Superb II combi (3T5)
                                                • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                                #24
                                                wasyl900, zapraszam na spota http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...4354&start=270

                                                może weźmiesz ze sobą sprzęcik to polookamy co u nas siedzi ?
                                                Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                                                Komentarz

                                                Pracuję...