Witam wszystkich klubowiczów.
Jestem nowym posiadaczem skoda octavia I 2.0 SLX kombi 110000 2000r
Ostatnio zamontowałem LPG BRC sequtin 24.
Zaopatrzyłem się w kabelek i vaga oraz vwtool i wszystko juz skonfigurowałem.
Jestem na etapie edukacji parametrów i testowania mojej skodzinki oraz A4 ojca.
Zainteresowanych podłączeniem zapraszam.Szczecin prawobrzeże
A przy okazji po jezdzie na gazie wyskakują takie błędy:
Sunday, 21 October 2007, 10:59:46
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 06A 906 018 FJ
Component and/or Version: 2.0l R4/2V MOTR AT V03
Software Coding: 00013
Work Shop Code: WSC 31480
4 Faults Found:
17990 - Idle Adaptation Limit Reached
P1582 - 35-10 - - - Intermittent
17536 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1128 - 35-00 - Please Register/Activate
16555 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0171 - 35-00 - Please Register/Activate
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-00 - -
Prosze o wskazówki co do przyczyn tych błędów.
Oczywiscie będę na bieżąco zdawał relację z obserwacji i testów.
Logi podam jutro bo jeszcze raz podłączę autko na zarej. vagu.
Do tej pory sprawdzałem opisy do błędów w AutoData.
[ Dodano: Nie 21 Paź, 07 23:08 ]
A i jesze jedno,co to jest 'seconday air injector' i 'catalist convector' bo vag informuje ze nie włączony albo uszkodzony
Jestem dumnym posiadaczem krecika z AQY z instalacja SEQENT 24 i slyszalem opinie ze "te silniki sa bardzo czule" poniewaz byly troche na sile przystosowywane do wyzszej normy euro.
Minimalna zmiala skladu miesani i odrazu wywala blad. Choc jak przygladam sie waszym wykrytym bledom to troche duzo ich macie. u mnie njaczesciej sa dwa
jeden tyczy sie sondy II /za katalizatorem/ oraz mieszanka zbyt bogatta
pablo_doctor
Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje
CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160
po mojemuu sprawdzać czasy adaptacji sondy lambda na benzynie i na gazie. później doprowadzić czas adaptacji na gazie do takich parametrów jak na benzynie - poprzez skracanie wydłużanie czasu wtrysków gazowych.
Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-10 - - - Intermittent
u mnie wytwala:
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-00 - -
czy masz tez taki objaw ze po przejechaniu danego dystansu (czasem 100km a czasem 5km) tak jakby ktos z 30KM ci zabral? (turbine slychac ale slabo)
po wylaczeniu silnika i odczekaniu z 3s wszystko wraca do normy i auto smiga az milo :? - doadam ze VAG czasami wywali mi tylko ten blad powyzej i ogrzewania lusterka - zadnych innych bledow...
PS:
pomimo spadku mocy spokojnie 150~170 mozna jechac - wiecej tez by poszedl bo gazu sporo pod butem zostalo ale nie probowalem - po "restarcie" osiagniecie tych predkosci trwa znacznie szybciej.
wiem ze winien jest zawor. u mnie jest tak, raz idzie jak powinna, a raz jest jedynke krece do 6tys wrzucam dwojke a turbo zalacza dopiero 4500-5000, na 3 nie ma, 4 jest ladnie, 5 tez idzie. ja swoja ciagnalem do 190 dalej nie bylo sensu. bede wrzucal albo nowy ori zawor albo cos mocniejszego. myslalem ze reszta bledow bedzie wynikala wlasnie z rozwalonego zaworu dv ale jak mowisz ze tobie tylko ten blad wypada to hm, zaczynam watpic :/
eX, u mnie sa tylko te 2 bledy o ktorych wspomnialem z tego co wstepnie widze u ciebie masz jescze jakies problemy z elektryka i chyba z przeplywka, zastanawia mnie u ciebie "Power Supply Terminal 30: Voltage too Low" - co oni rozumieja porzez terminal żródła prądu... alternator? sprawdzales napiecie ladowania, jelsi nie sprawdz jakie masz na biegu jalowym bez obciazenia i jakie z wlaczonymi swiatlami i powiedzmy dmuchawa na maxa.
[ Dodano: Wto 01 Sty, 08 13:46 ]
ps: wiesz moze jaki jest part number tego zaworu i jaka cena za nowy :?:
bede wiedzial jutro jaka cena i nr. wczesniej napiecia nie podawalo, teraz czasami mocniej podbija obroty. to i napiecie spada po swiatla przygasaja. przeplywka wymieniana w zeszlym roku u grobla, podobno wymieniana. coraz mniej podnieca mnie wjezdzanie do ASO, ostatnio sie klucilem o podlaczania do kompa (cena 150zl - pomylka) powiedzialem ze moge ze wszystkimi wydrukami przyjechac, albo przy nich podlaczyc to sie zjezyli :lol: :lol:
ogolnie bede probowal walczyc z silnikiem w styczniu.
wczesniej wywalalo mi tylko
17545 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16825 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17705 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16804 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
rozumiem i powiem szczerze ze serwis w ASO bardzo mnie do siebie zrazil gdy za wymiane cewki zazadali 70zł :shock: - wymienilem sam w mniej niz 10min (druga 2tyg pozniej w mniej niz 4min).
Gdy bedziesz mial PN i cene podaj na priv lub w tym temacie - moze komus jeszcze sie przyda
z cena mam problem nale nr to 034 145 710N (z mocniejsza sprezyna- takie siedza w audi tt) 034 145 710A ze slabsza, pozniej moze uda mi sie jeszcze bosha.
Dla silników AGU, AUM, AUQ, ARX poprawnym numerem zaworu jest 06A 145 710N tak jak podał Zoltar
O ile ja dobrze rozumiem zasadę działania BOVa bo to ten zawór, to wstawienie takiego z mocniejszą (w rozumieniu twardszą) sprężyną spowoduje że zawór będzie się otwierał przy większym ciśnieniu - czy się mylę ??
Ja u siebie też mam błędy:
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
Zawór upustowy już raz wymieniałem - fakt że sprężyna w ogóle nie trzymała bo można było dmuchnąć ustami przez niego.
Błędy zaczęły się znowu pojawiać, ale nie sprawdzałem czy to znowu zawór, czy może jednak coś innego.
wiec trzeba zalozyc ze 100zł - teraz pytanie, czy zakladac ORI czy moze ten mocniejszy o ktorym pisales... a jesli mocniejszy to ile on kosztuje i z czym to sie wiaze? - tzn samochod bedzie reagowal po mocniejszym wcisnieciu gazu czy cos, a moze wystarczy sama sprezyne wymienic? (nie wiem czy to jest demontowalne)
Zastanawia mnie jeszcze 1:
skoro po 3 sekundowym wylaczneiu silnika wszystko wraca do normy (na 5min~1h)
to czy ten zawor jest sterowany elektronicznie/elektrycznie czy mechanicznie, a rozwijajac temat jelsi elektrycznie to czy nie zalozyc "wylacznika zasilania" na wiasce i po prostu nie miec przyscisku "reset" w srodku... i czy wymiana zaworu podniesie moc auta czy nie? to takie moje luzne gdybania choc jescze dzis nic nie pielem :lol:
[ Dodano: Pią 04 Sty, 08 12:09 ]
o fuck... wbilem w google i:
Komentarz